Baaigem Bosstraat
Van "Samen op weg"
Ga naar het project
Eerst en vooral hartelijk dank aan het gemeentebestuur voor het inrichten van participatieavonden. Voorstellen werden gelanceerd, besproken en eventueel geamendeerd. Het voorstel om het beperken van de snelheid tot 50 km/h in de volledige Bosstraat vind ik zeer positief. Mijn vraag nu is echter wanneer wordt dit geïmplementeerd ??? De huidige toestand van zone 50 over een afstand van nog geen 100 m (3 huizen) vanaf "den Hert" en dan maximum snelheid 70 km/h tot aan de grens met Oosterzele waar het weer zone 50 wordt blijft in mijn ogen absurd. Vele chauffeurs trekken vanaf het kruispunt reeds alle registers open met alle gevaren van dien voor de fietsers die nog altijd geen afgescheiden fietspad hebben (wel 2-zijdig in Oosterzele) en dan nog dikwijls gehinderd worden door geparkeerde (vracht)wagens op de openbare weg. Waar en wanneer kunnen we een planning vinden i.v.m de implementatie ???
