Ga naar de hoofdinhoud

CHAOS !!!! Dit is wat men zal creeëren in onze gemeente.

Van "Samen op weg"

Ga naar het project

rIk woon in de Leenstraat Vurste, een enorm drukke straat. Die wordt na de uitvoering van alle voorgestelde zaken, wellicht nog veel drukker. Maar dat geeft niet want wij zijn blijkbaar geen mensen van het niveau van de mensen in "woonwijken". Deze term gaat men nu heel snel voordragen. Zo werd onlangs de Kriephoek en de Peperstraat als woonwijk omschreven. Bij mijn weten, en ik woon hier al zeer lang, is dit altijd een doorgangsweg geweest om op een snellere manier via Melsen naar de N60 te komen. Nu niet meer, men heeft de baan afgesloten. De 300 voertuigen die de Leenstraat wekelijks meer te slikken kreeg, vond men niet erg. Woonwijk, dit zijn straten die altijd vooral langs slechts één kant bebouwd zijn, aan de andere kant slechts een paar huizen en landbouwgrond. Maar ja, je moet wat doen met verkiezingsbeloften.

Chaos wordt het, complete chaos.

Officiële updates

Laatste update: 1 juni 2026

Reacties

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 28 mei 2026

Huidige status

gezien