CHAOS !!!! Dit is wat men zal creeëren in onze gemeente.
Van "Samen op weg"
Ga naar het project
rIk woon in de Leenstraat Vurste, een enorm drukke straat. Die wordt na de uitvoering van alle voorgestelde zaken, wellicht nog veel drukker. Maar dat geeft niet want wij zijn blijkbaar geen mensen van het niveau van de mensen in "woonwijken". Deze term gaat men nu heel snel voordragen. Zo werd onlangs de Kriephoek en de Peperstraat als woonwijk omschreven. Bij mijn weten, en ik woon hier al zeer lang, is dit altijd een doorgangsweg geweest om op een snellere manier via Melsen naar de N60 te komen. Nu niet meer, men heeft de baan afgesloten. De 300 voertuigen die de Leenstraat wekelijks meer te slikken kreeg, vond men niet erg. Woonwijk, dit zijn straten die altijd vooral langs slechts één kant bebouwd zijn, aan de andere kant slechts een paar huizen en landbouwgrond. Maar ja, je moet wat doen met verkiezingsbeloften.
Chaos wordt het, complete chaos.
