Ga naar de hoofdinhoud

Vossestraat

Van "Samen op weg"

Ga naar het project

Geachte,

als meer dan 30 jaar bewoner van de Vossestraat zouden wij het fijn vinden om eindelijk het stukje vanaf slager Geert tot aan de school éénrichtingsverkeer word!

Het verkeer in onze straat is zeker verdubbelt als niet verdriedubbelt! De nieuwe meerwoningen in de Onderstraat en de nieuwe woningen in de Vossestraat maakt dat er veel verkeer bij gekomen is.

De Vossestraat wordt ook als sluipweg gebruikt en de snelheid van 50 wordt absoluut niet gerespecteerd! Als het éénrichtingverkeer zou worden in het smalle stukje van de Broekstaat naar de Onderstraat zou dit het verkeer al heel wat temperen en de kans op snelheidsduivels aanzienlijk verminderen!

Van ons mag het ook een fietsstraat worden!

Met vriendelijke groet,

Isa en Peter.

Officiële updates

Laatste update: 1 juni 2026

Reacties

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 20 mei 2026

Huidige status

gezien

Tags

Snelheidsplan
Mogelijke fietsroutes
Wegencategorisering en mobiliteitskamers