Wat een gedoe.
Van "Trapkompas"
Ga naar het project
Ik woon in het doodlopende straat waar het project plaatsvindt. De eerste opmerking was van mij en de buren was: wie gaat dat onderhouden. Het is hier een straat met hoofdzakelijk gepensioneerden. Hoe gaan we als we slecht te been worden onze straat moeten verlaten. De tweede opmerking: er is nog nooit een ongeval gebeurd in de 40 jaar dat we hier wonen. De versmalling van de straat zal volgens mijn inziens het risico vergroten ipv te verkleinen op een ongeval.
Waarom wordt er niet geïnvesteerd in betere voetpaden in deze wijk waar hoofdzakelijk de mensen 65 plus zijn? Worden die mensen buiten het project gehouden?
Als men kinderen gaat leren omgaan met de verkeersregels in onze rustige wijk, zijn die dan klaar om op de levensgevaarlijke stationstraat te fietsen?
